niedziela, 23 grudnia 2012

*Le imagine - Larry *

Wszedłem na podest i spojrzałem w stronę loczka. Jeszcze zanim dźwignia ruszyła, zdążyłem się do niego uśmiechnąć. Potem nic już nie widziałem. Nagle po moich oczach zaświeciło mnóstwo fleszów a piski ludzi przede mną, zwłaszcza dziewczyn, niemal że mnie ogłuszyły. Uśmiechnąłem się i zaczęła lecieć muzyka, piosenka " C'mon C'mon" ... potem kolejne "Back For You" i "Rock Me" następnie mówić zaczął Liam.
- Woow witaj Londyn! jak się bawicie? - odpowiedziały mu piski a ten się zaczął śmiać. 
- A teraz coś specjalnego... - dałem nacisk na ostatnie słowo i spojrzałem na Harrego - specjalnego bowiem teraz piosenka, którą napisałem z Stylesem... 
Harry zrobił zdziwioną minę a ja do niego mrugnąłem, Fanki wydały z siebie "ochy i achy" usłyszałem jak wiele z nich krzyczy "Larry" ... cieszyłem się że są tak mądre i domyślają się co jest pomiędzy mną a Loczkiem. Usłyszałem pianino, akustyczna wersja "They don't know about Us" . Mimo że bardzo się starałem by nie okazywać żadnych uczuć podczas akurat TEJ piosenki nie mogłem się powstrzymać i w momencie gdy Liam zaczął śpiewać, łzy napłynęły do moich oczu. Zaatakowały mnie wspomnienia gdy nagrywaliśmy tę piosenkę... te uśmiechy, żarty, zaczepki... pocałunki. " Cause this love is only getting stronger - Hazz złapał mnie za ramię, niby od niechcenia lub żartu.. ale oni nie widzieli tego wzroku przepełnionego miłością -
So I don’t want to wait any longer I just want to tell the world that you’re mine, Boy ..." - Fuck, wiedziałem że coś kombinuje. mają kolejny dowód na istnienie Larrego... Wziąłem oddech i refren... Stuknąłem Hazze mikrofonem w nos i szybszym krokiem oddaliłem się od niego.
Nialler szturchnął mnie w ramię śpiewając ' One touch and I was a believer
Every kiss gets a little sweeter" A ja odwróciłem się w jego stronę, nagle ktoś klepnął mnie w tyłek... znałem ten dotyk... to był Hazz "It’s getting better
Keeps getting better all the time, BOOYYY.. " Zaczął się śmiać i znowu refren. Nie mogłem pozostać mu dłużny.. taka nasza mała walka kto dłużej wytrzyma. Spojrzałem na niego podnieconym wzrokiem, oblizałem powoli usta i poruszałem znacząco brwiami a temu szczęka opadła... moja zwrotka " They don’t know how special you are - potargałem mu loczki...
They don’t know what you’ve done to my heart - uśmiechnąłem się do niego - They can say anything they want- podszedłem do Liasia i go przytuliłem obserwując kątem oka Harrego 
Cause they don’t know us" I znowu Nialler "obczaił" mnie i Hazzę ze śmiechem śpiewając swoją zwrotkę - They don’t know what we do best. It’s between me and you...Our little secret" 
Paul nas zabije... mówił żeby nic nie kombinować... aghr dobra nie myśl o tym teraz! Harry miał zaciętą minę, i gdy kończyła się piosenka podszedł do mnie pewnym krokiem... A temu o co teraz chodzi? "They don’t know about the up all night's
They don’t know I’ve waited all my life
Just to find a love that feels this right
Baby, they don’t know about
They don’t know about us" - Spojrzał mi głęboko w oczy i zaczął powoli się zbliżać. Nie,nie nie nie ... a jednak. W jednej chwili świat dla mnie zniknął i widziałem tylko Harrego. Złożył delikatny pocałunek na moich ustach...Zamarłem na chwilę, ale potem z całą miłością, jaką darzyłem tego pacana, oddałem pocałunek wpijając mu się w wargi... " They don’t know about us " - Zayn dokończył piosenkę.Ponura rzeczywistość wróciła... oderwałem się szybko od Harrego, ale ten mnie powstrzymał bym odszedł dalej. Fani zaczęli wrzeszczeć jak oszalali a Styles pochylił się nade mną i szepnął mi do ucha
- Loui, nie martw się... jesteśmy w tym razem. Damy radę"

3 komentarze: